Ο νόμος που καταπατάται υπερβολικά συχνά είναι ένας κακός νόμος

barititas-violation.jpg

..με αφορμή τα συμβάντα στα Ζωνιανά Κρήτης

About these ads

27 Responses to Ο νόμος που καταπατάται υπερβολικά συχνά είναι ένας κακός νόμος

  1. Ο/Η pelopidas λέει:

    ο αφορισμός ανοίκει στον Ανδριανό, αυτοκράτορα της Ρώμης.

  2. Ο/Η Rigelian λέει:

    Και τι ακριβώς εννοεί ο ποιητής;
    Μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε λίγο καλύτερα αυτόν τον αφορισμό;
    Μήπως, γενικότερα, θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί απέναντι στους, κάθε είδους, “αφορισμούς”;
    (και σκωπτικοί, ενίοτε, σαν τον Λασκαράτο)

    Τα Ζωνιανιά είναι η ξεφτίλα του Ελληνικού Κράτους, της συντεταγμένης πολιτείας και, τελικά, όλων μας ως σκεπτομένων πολιτών.

    Διότι δεν είναι, “απλά”, η μη τήρηση της έννομης τάξης. Είναι η ανυπαρξία κρατικής υπόστασης σε συνδυασμό με το γεγονός ότι κάποιοι περηφανεύονται γι αυτό…

  3. Ο/Η pelopidas λέει:

    Ebala mia fili mou na dei (thn eksanagkasa) to post kai den to piase opote eksigw:

    h foto einai hrwnikh thelontas na pei pws ‘o nomos ths barithtas ‘katapatatai’ aberta ara einai lathos?’…

    Alla apo rita peri nomwn ena tha minei panta sthn kardia mou:

    EINAI NOMOS EPIDI EINAI SWSTO ALLA DEN EINAI SWSTO EPIDH EINAI NOMOS

  4. Ο/Η Rigelian λέει:

    Xμ, μα δεν καταπατάται ο νόμος της βαρύτητας στις συγκεκριμένες φωτό! Απλά αλλάζει το αποτέλεσμα λόγω άλλων δυνάμεων. Ο νόμος της βαρύτητας εξακολουθεί και ισχύει.

    Άλλο, όμως, αυτός ο νόμος της φύσης, άλλο οι νόμοι των ανθρώπωνε.

    Όλοι οι νόμοι καταπατώνται, άλλοι πολλοί, άλλοι λιγότερο, αυτό τι σημαίνει;

  5. Ο/Η sofistis λέει:

    Υπάρχει έρευνα πολύ σοβαρή που εξηγεί την οπλοκατοχή στην Κρήτη..

  6. Ο/Η pelopidas λέει:

    Rigelian otan ekana thn istoriki sulipsh autou tou istorikou post skeftika pws sugoura tha eixes antirisi me thn ontws aferetikh tou matia kai to orthologiko mualo sou den tha eblepe ta petoumena opws enas indianos ths amerikhs prin apo pola pola xronia kai opws egw shmera…

  7. Ο/Η aristofanis λέει:

    Πελοπίδα, τι θες να πεις, οτι ο νόμος που απαγορεύει τα ναρκωτικά είναι κακός νόμος; Ή το αντίθετο;

  8. Ο/Η pelopidas λέει:

    arxika hthtela na pw oti fusika kai einai kalos kai as katapatatai aberta…alla meta diabasa to post ths kourounas

    http://kourouna.blogspot.com/

    kai to skeftomai…

  9. Ο/Η ashmina λέει:

    σοφιστή, έχεις να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για την οπλοκατοχή; ξέρω ότι εμπλέκεται “πολύ νόμιμη μορφή” ή “νόμιμη εξουσία” δεν ξέρω πώς να το θέσω ευγενικά, καταλαβαίνεις τι εννοώ νομίζω…

  10. Ο/Η johnniebegood λέει:

    δεν ειμαι Κρητικος, αλλά εχω να σας πω οτι οι Κρητικοι δεν ξεχνουν οτι οι Γερμανοι τους βρηκαν αοπλους, επειδη τους ειχε αφοπλισει ο Μεταξας.

    και πριν ξεστομισει κανεις φρασεις οπως “ξεφτιλα της Ελλαδας”, ας ενημερωθει για το τι ακριβως επικρατει στα βουνα της ΞΕΧΑΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ, οχι μεσω ΜΜΕ, αλλά αμεσα.

    εγω ειμαι με τους κατοικους των Ζωνιανων.

    το γιατι, εδω:

    η πολιορκια των Ζωνιανων

    http://pmeit.blogspot.com/2007/11/blog-post_06.html

    ποσες μαφιες δρουν στην Ελλαδα?

    http://pmeit.blogspot.com/2007/11/blog-post_7769.html

    δυο τραγουδια… (δειτε τα βιντεο)

    http://pmeit.blogspot.com/2007/11/blog-post_4133.html

    μπηκαν στην πολη οι οχτροι…

    http://pmeit.blogspot.com/2007/11/blog-post_07.html

  11. Ο/Η Rigelian λέει:

    E OXI KAI ΞΕΧΑΣΜΕΝΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!
    Να μιλήσεις για Ήπειρο, καταλαβαίνω! Για Γρεβενα, για πολλές άλλες περιοχές της Ελλάδας πραγματικά ξεχασμένες. Αλλά όχι και ξεχασμένη η Κρήτη! Μην τρελαθούμε τελείως!

    Τα Ζωνιανά είναι ο κανόνας της Κρήτης, όχι η εξαίρεση. Μια ζωή στην Κρήτη (και όχι μόνο εκεί) η θρασυπουστίαση αναδεικνύεται σε μέγιστη αρετή. Ναρκωτικά, ζωοκλοπές, οπλοκατοχή, τσάμπα μαγκιά. Παντρεύονται και σκοτώνονται οι καλεσμένοι τους από τις …μπαλωθιές. Πίσω από μια κακοποίηση των εννοιών “παράδοση”, “γενναιότητα” και “τιμή” (Αν ένα κορίτσι στην οικογένεια πηδήχτηκε προ γάμου πάμε να τη σφάξουμε – Αν ο παππούς σου σκότωσε τον δικό μου, θα σκοτώσω εγώ εσένα) κρύβεται μια βαθύτατη περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής. Τη συναντάμε και σε Σικελία, Αλβανία, Βαλκάνια αλλά και σε άλλες τριτοκοσμικές χώρες.

    Πολλοί από τους σοβαρούς Κρητικούς, που δεν τους αρέσει (ορθότατα) η εικόνα που έχει το νησί τους, δεν έχουν κάνει κάτι. Ίσως δεν τολμάνε; Δεν ξέρω.

    Σε κατ’ ιδιάν συζητήσεις με Κρητικούς φίλους, όλοι κατηγορούν τις συνήθειες και τις πρακτικές αυτές αλλά όλοι συμφωνούν ότι “δεν γίνεται κάτι”.

    Απλά, όλα τα χαρακτηριστικά των τσιφτετελλήνων απαντώνται στους Κρητικούς σε μέγιστο βαθμό.

    Ας κάνουν την Κρητική Πολιτεία το 2012 (τότε τελειώνει το ημερολόγιο των Μάγιας και θα βγουν από την Τάκλα Μακάν 200,000,000 Ελ) να ησυχάσουμε!

    Εξαίρεση φωτεινή ο μέγιστος Καζαντζάκης…

  12. Ο/Η Rigelian λέει:

    Ζούμε σε κοινωνίες , μαζί με άλλους ανθρώπους. Υπάρχουν άγραφοι και γραπτοί κανόνες που πρέπει να τηρούνται. Και, φυσικά, να τροποποιούνται όταν χρειάζεται.

  13. Ο/Η johnniebegood λέει:

    φιλε Rigelian, η Κρητη ειναι ξεχασμενη απο εργα και υποδομη ακομη και απο το πασοκ.
    25 χρονια παντρεμενος με Κρητικια, κατι παραπανω εχω δει απο ο,τι μπορει να δειχνει η τηλεοραση, ε?
    το οδικο της δικτυο το γνωριζεις?
    εκτος κι αν εννοεις αναπτυξη τα τεραστια τουριστικα συγκροτηματα που ξεφυτρωνουν στο νησι, με ξενα κεφαλαια.

    πού στην Ελλαδα δεν επικρατουν τα ναρκωτικα, και τα οπλα?
    ολοι με τρεις τουλαχιστον επαναληπτικες καραμπινες ειναι.
    ξερεις την δυναμη πυρος ενος κυνηγετικου οπλου με εννιαβολα?
    και μέτρα ποσοι θανατοι προκληθηκαν απο κυνηγετικα (εγκληματα και ατυχηματα) και ποσοι απο άλλα οπλα.

    ειπες διαφορα βαρια για την Κρητη τα οποια προσπερνω, απλα γιατι φαινεται οτι εισαι ανενημερωτος.
    εν συντομια να σου πω οτι η θεση της γυναικας στην Κρητη, ειναι καλυτερη απο την υπολοιπη Ελλαδα.
    οι Κρητικοι σεβονται τις γυναικες τους, δεν τις χτυπουν, και ουσιαστικα αυτες εχουν την αφανη διαχειριση της οικογενειας.
    και ενω οι βεντετες εξαφανιστηκαν, η κλεψια της νυφης εφαρμοζεται ακομη στην Κρητη.

    ειπες – “Ζούμε σε κοινωνίες , μαζί με άλλους ανθρώπους. Υπάρχουν άγραφοι και γραπτοί κανόνες που πρέπει να τηρούνται. Και, φυσικά, να τροποποιούνται όταν χρειάζεται.”

    ποιο ακριβως μοντελο σε καλυπτει?
    ποιος αποφασιζει για το τι θα τροποποιηθει και τι οχι?
    αλλοι ζουνε στα ορεινα και αλλοι στο κεντρο της Αθηνας.
    ποια ειναι η “πλειοψηφια”?
    γιατι θα πρεπει να ομογενοποιηθουμε ολοι?
    μηπως να βαζαμε καμερες και στα βουνα?

    ειναι της μοδος.

  14. Ο/Η johnniebegood λέει:

    και μια και ανεφερες την λεξη μαγκια, σκεψου οτι οι Κρητικοι δεν θα αποδεχτουν τον αφοπλισμο τους, ενω εμεις καταπινουμε αμασητες τις καμερες που μας κοτσαρουνε.

    μηπως εμεις ειμαστε οι τζαμπα μαγκες που φωναζουμε μεν, αλλά αφηνουμε να μας τον κατσουνε τον γκατσο?

    φιλικα!

  15. Ο/Η Rigelian λέει:

    Τι σχέση έχουν οι κάμερες με τα όπλα;

    Διαφωνώ με την τοποθέτηση και χρήση καμερών, αλλά δεν θα πάω να τις κάψω. Όταν παράνομα εκδηλώνω αντίδραση σε κάτι που θεωρώ παράνομο, δεν έχω αξιοπιστία. Διότι δεν μπορεί ο κάθε ένας που διαφωνεί με κάτι, να παίρνει, κατά το κοινώς λεγόμενο, τον νόμο στα χερια του. Έτσι, θα γίνουμε ζούγκλα.

    Τι θα πει “δεν θα αποδεχθούν”; Κουβεντιάζουμε για την εφαρμογή των νόμων; Είναι δυνατόν να τίθεται τέτοιο θέμα από σκεπτόμενα άτομα; H εφαρμογή των νόμων είναι αδιαπραγμάτευτη σε μια κοινωνία πολιτών. Έχουμε ξεχάσει τον Σωκράτη; Τα υπόλοιπα, σαφέστατα και μπαίνουν στην κουβέντα και στην κρίση μας.

    Περί όπλων και ναρκωτικών σε όλη την Ελλάδα, συμφωνούμε, το έγραψα άλλωστε.
    Απλά, στην Κρήτη, το πρόβλημα είναι πιο έντονο.

    Από ποια “μοντέλα” μπορώ να διαλέξω;
    Τι εννοείς;
    Δεν μίλησα για ομογενοποίηση (ούτε για παστερίωση).
    Τι σχέση έχει το πού ζει ο καθένας με τους βασικούς κανόνες συνύπαρξης;

  16. Ο/Η aristofanis λέει:

    Μήπως τα περιπλέκουμε πολύ τα πράγματα; Για μένα είναι ξεκάθαρο. Οι μπαλωθιές στα γλέντια είναι μια χαρά παράδοση, αλλά το να πυροβολείς στην αστυνομία και να εμποδίζεις τις έρευνες της είναι παράνομο. Το να κουμπαριάζεις με βουλευτές και να εξαγοράζεις τη σιωπή τους είναι απαράδεκτο. Όχι μόνο στην Κρήτη, παντού, και στις πόλεις και στα χωριά, ανεξαρτήτως παραδόσεων. Η μεγάλη πλειοψηφία των Κρητικών συμφωνεί με αυτά (τα αυτονόητα).

    Το θέμα λοιπόν είναι τι κάνει η πολιτεία. Ασκεί το καθήκον της να ελέγχει την εγκληματικότητα (ναρκωτικά, οπλοκατοχή κτλ.) ή χαρίζεται στο βωμό κουμπαριών και λοιπών συμφερόντων;

  17. Ο/Η Rigelian λέει:

    Οι μπαλωθιές είναι άβευ λόγου, ανόητη και ανασφαλής επιδειξιομανία, από την οποία έχουμε θρηνήσει νεκρούς. Δεν είναι “μια χαρά παράδοση”!

  18. Ο/Η Rigelian λέει:

    (εννοείται ότι στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Αριστοφάνη)

  19. Ο/Η pelopidas λέει:

    pantws o paralilismos twn Zwnianwn me to xwrio twn anupotaktwn galatwn einai anapofektos…ekei to legan ‘magiko zomo’ edw to onomazoun ‘xasisa’ pou elege kai o gerontas ston skai…

    ..mono pou anipotakto galatiko xwrio den uphrkse pote…h mhpws oxi?..(eixa agorasei ekeino to biblio me thn istorikh upostash tou asterix alla pote den to diabasa)

  20. Ο/Η Rigelian λέει:

    Πώς λέγεται το γήπεδο μπάσκετ στα Ζωνιανά;

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    Στάδιο Ειρήνης και Φυτείας…

    Αλλιώς γνωστό και ως γήπεδο…μπάφ-κετ

  21. Ο/Η Rigelian λέει:

    Πελοπίδα, υποννοείς εμμέσως πλην σαφέστατα ότι η υπόλοιπη Κρήτη είναι υπό κατοχή;;;;;;;;;;;;;

  22. Ο/Η pelopidas λέει:

    Olh h gallatia einai upo katoxh
    apo tous rwmaious auth thn epoxh

    (meta de thimamai pws pigene to asma twn imiz alla tha to brw kai tha to balw..)

    ..pantws Rigelian etsi opws se polles periptwseis sumperiferetai h ellinikh asthnomia einai megalh suzhthsh to pios einai eleutheros kai poios oxi…

    ..sthn telikh pantws ‘ftene’ autoi pou kapnizoun ta xasisa kai oxi autoi pou ta paragoun…ennoeite nomizw…

  23. Ο/Η pelopidas λέει:

    ..ta anekdota souo grapsan pantws…tha ta diadosw ws ofeilw…

  24. Ο/Η adioristos λέει:

    Η πολιτεία τόσα χρόνια μάλλον έκανε τα στραβά ματια για κάτι που ήταν κοινό μυστικό στην ευρύτερη περιοχή..Έπρεπε να χαθεί μιά ανθρωπινη ζωή για να κινητοποιηθεί ο κρατικός μηχανισμός..Στο Ελλαδιστάν όλα γίνονται μετά θάνατον….

  25. Ο/Η akridas λέει:

    Στην Ελλάδα όλα γίνονται κτλ… μοιρολατρία, μια χαρά έθιμο οι μπαλωθιές, στενοκεφαλιά, τσάμπα μάγκες οι μεν και τριτοκοσμικοί, υποκριτές και παραδομένοι στην παγκοσμιοποίηση οι δε, εγώ νομίζω έχουμε χάσει το μέτρο και είμαστε ίσως συγχισμένοι.
    Μας αρέσει και η υπερβολή, έχουμε άποψη για όλα, είμαστε Έλληνες και το χαιρόμαστε. Και εγώ μαζί σας παίδες. Έχω καιρό μακριά από την Ελλάδα και όποτε επιστρέφω όλα μου φαίνονται αλλαγμένα, από την άλλη όσα διαβάζω μοιάζουν ίδια και απαράλλαχτα.
    Νομίζω όλοι μας χρειάζεται να αναζητήσουμε το μέτρο στην ελληνική κοινωνία και όχι την υπερβολή. Επίσης να μάθουμε να δίνουμε και όχι μόνο να περιμένουμε από το κράτος. Διαφορετικά όλα μετά θάνατον θα γίνονται.

  26. Ο/Η Rigelian λέει:

    να τα διαδώσεις!

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: